marți, 12 mai 2009

Garnier Hydralock, Loreal şi produse în general.

Staţi fetelor, nu vă agitaţi, există numai pe piaţa englezească, din câte am observat. Nu ştiu de ce, dar cred că îl consideră cam scump pentru buzunarele noastre. Dar se poate rezolva, se scot ingrediente şi se scade preţul, nu? Dacă nu, care e explicaţia că o cremă Garnier din occident hidrateaza mai bine decât una luată de pe piaţa din est? La fel am păţit şi cu balsamul de la Loreal, ăla roşu, când am venit în România a trebuit să torn juma de sticlă ca să simt efectul unui pumn din acelaşi produs, din occident. Şi aş mai putea să înşir. M-am lungit cu postarea, de fapt mi s-a terminat sticluţa mea unică de Garnier Hydralock şi am constatat cu dezamagire că nu e de găsit decât în UK. Şi sper că atunci când va fi de găsit aici să nu simt diferenţe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu